به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، همزمان با اقامه نماز جمعه در شهر خرو به امامت حجتالاسلام و المسلمین محمد مهدی الهیپور، امام جمعه این شهر، میز ارتباطات مردمی با هدف پاسخگویی بیواسطه به مطالبات شهروندان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زبرخان در محل مصلی برگزار شد.
حسن نودهی، رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زبرخان، در حاشیه این برنامه با تأکید بر اهمیت حضور میدانی مدیران و گفتوگوی مستقیم با مردم اظهار کرد: برگزاری میزهای ارتباطات مردمی فرصت مناسبی برای شنیدن دغدغههای شهروندان و تسریع در روند بررسی و پیگیری مسائل مطرحشده است.
وی با اشاره به پیگیری درخواستهای مردمی در این نشست، افزود: در این دیدارها، مسائل مطرحشده توسط شهروندان دریافت شد و دستورات لازم جهت بررسی کارشناسی و پیگیری امور صادر شد.
گفتنی است، این برنامه با استقبال شهروندان شهر خرو همراه بود و در راستای تقویت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و ارتقای سطح رضایتمندی عمومی صورت گرفت. در این نشست، علاوه بر مسئولان نمایندگی راه و شهرسازی، جمعی دیگر از مدیران ادارات شهرستان زبرخان نیز به درخواستها و مشکلات مراجعهکنندگان در حوزههای مختلف رسیدگی کردند.